Safa Alışak

Tabutun içinde ölüler ve deliler …

İsyan

Göz yumdum bütün isyanlarıma
ne eylemleri bastırdım içimde,kapadım bütün şehri gözlerine,yalnızlığı sevdim bu şehirde.
Susmasını,tutarsızlığını sevdim,sırtımdaki ihaneti,yüzümdeki çizgileri ,gölgemdeki kalabalığı sevdim,
içimdeki çığlı susturdum ben,denizinde kaybolmayı sevdim,boğazında düğümlenmeyi ,ihaneti sevdim 
gecenin 3 ünde ,kanlı ellerini sevdim ,ölümün soğukluğunu sevdim bu şehirde,
yanaklarımda biriken göz yaşlarını  ,tenimdeki hasreti  ,insanların içinde yalnız kalmayı sevdim,
kaybolmayı sevdim bu şehirde,unutulmayı  ,ağlarken  karanlık bir  sokakta sesimi kaybetmeyi sevdim,
tutunduğum,benim zannettiğim değerlerimi yitirmeyi  ,yağmuru sevdim bu şehirde,rüzgarda kaybettiğim hayallerimi
Yedi tepesini bile sevdim bu şehrin ,bir tek sensizliği sevemedim…
                                                                                                                                 S.lsk

Bir Cevap Yazın

